Inovativni pouk je način poučevanja,
pri katerem učitelj učence usmerja,
da z raziskovanjem, ustvarjalnostjo in uporabo IKT
pridejo do spoznanj o učni snovi in pri tem
nadgrajujejo/izpopolnjujejo »svoj nabor« kompetenc.
Inovativni pouk

Inovativna učna okolja podprta z IKT

Inovativna učna okolja podprta z IKT
Inovativni pouk je pouk, kjer učenci z modernimi
pristopi dosežejo redefinicijo učnega procesa.

Inovativna učna okolja podprta z IKT

Inovativna pedagogika 1:1

Preverjanje in ocenjevanje znanja

Inovativni učitelji

Inovativni učitelji predstavljajo temelj sodobne šole ter njene transformacije.

Kompetentni učenci/dijaki

Vzgojiti in usposobiti kompetentne učence/dijake, je naš skupni izziv.

Primeri dobre rabe

Primeri dobre rabe predstavljajo enega izmed ključnih instrumentov projekta.

Dobrodošli na spletišču projekta IP 1:1

Izobraževalni sistem vsake države predstavlja temelj njenega napredka in njene prihodnosti.

Razvijanje kompetenc je tako eden izmed temeljnih pogojev za vseživljenjsko učenje in izboljšano zaposljivost, pogoj za to pa je udejanjanje prožnih oblik učenja, v okviru katerih so redefinirane vloge vseh deležnikov: učencev oziroma dijakov, strokovnih delavcev in ravnateljev. Na ta izziv odgovarja projekt Inovativna učna okolja podprta z IKT.

1847
Vključenih učiteljev
25
Vključenih znanstvenikov, raziskovalcev
2210
Vključenih učencev, dijakov
79
Konzorcijskih partnerjev

Novice in dogajanja v projektu

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Na @Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor so dijaki prvih letnikov programa ekonomski tehnik v tem šolskem letu pri biologiji za delo uporabljali različne aplikacije. Pri poglavju o biomih so učno snov spoznali s pomočjo aplikacije Edpuzzle. Svoje znanje o enem izmed biomov so poglobili in znanje prikazali s poljubno aplikacijo. Nastali so zanimivi izdelki, za katere so dijaki uporabili Padlet , Fakebook, Powtoon, Thinglink, Prezi, Canvo in PowerPoint. Na učni uri v Teamsih bodo svoje izdelke predstavili sošolcem. ... Prikaži večPrikaži manj

Na VIZ II.OŠ Rogaška Slatina smo s pomočjo QR kod, aplikacije Garage band in zvočnih cevi utrjevali naše znanje o polifoniji in homofoniji. ... Prikaži večPrikaži manj

Na VIZ II.OŠ Rogaška Slatina smo s pomočjo QR kod, aplikacije Garage band in zvočnih cevi utrjevali naše znanje o polifoniji in homofoniji.

Samodejno raziskovanje učencev 7. razreda glede širjenja rimskega imperija po Sredozemlju. Svoje izdelke so predstavili na Padletu, kjer so si deliti tudi sovrstniške povratne informacije.
Učenci so imeli na razpolago tako informacije na spletu kot knjige, ki so jih poiskali sami na vnaprej določeno temo.
Učiteljica sem razdelila temo na štiri dele:
• Kaj je dajalo moč rimski vojski?
• Kaj je bil vzrok za punske vojne?
• Zapiši značilnosti vsake punske vojne.
• Do kakšnih sprememb je prišlo zaradi širjenja rimske države?
... Prikaži večPrikaži manj

Samodejno raziskovanje učencev 7. razreda glede širjenja rimskega imperija po Sredozemlju. Svoje izdelke so predstavili na Padletu, kjer so si deliti tudi sovrstniške povratne informacije. 
Učenci so imeli na razpolago tako informacije na spletu kot knjige, ki so jih poiskali sami na vnaprej določeno temo.
Učiteljica sem razdelila temo na štiri dele: 
• Kaj je dajalo moč rimski vojski?
• Kaj je bil vzrok za punske vojne?
• Zapiši značilnosti vsake punske vojne.
• Do kakšnih sprememb je prišlo zaradi širjenja rimske države?

Primer uporabe Worda tudi v namene matematike in geometrije in ne samo za pisanje. Učenci so v Wordu zrcalili sliko vodoravno, navpično in za 180 stopinj z orodjem za urejanje slike. Izdelek so oddali v spletno učilnico, da sem jim lahko za izdelek dala povratno informacijo. Sliko smo tudi natisnili in prilepili v zvezek, kar je izhodišče za zrcaljenje čez premico in kasneje zrcaljenje čez točko ... Prikaži večPrikaži manj

Primer uporabe Worda tudi v namene matematike in geometrije in ne samo za pisanje. Učenci so v Wordu zrcalili sliko vodoravno, navpično in za 180 stopinj z orodjem za urejanje slike. Izdelek so oddali v spletno učilnico, da sem jim lahko za izdelek dala povratno informacijo. Sliko smo tudi natisnili in prilepili v zvezek, kar je izhodišče za zrcaljenje čez premico in kasneje zrcaljenje čez točkoImage attachmentImage attachment

Na VIZ II OŠ Rogaška Slatina smo pri tehniki in tehnologiji popestrili pouk v tehnični delavnici z delom s tablicami. Reševali smo kviz o prometni varnosti in na koncu dobili hitro in realno sliko znanja učencev. ... Prikaži večPrikaži manj

Na VIZ II OŠ Rogaška Slatina smo pri tehniki in tehnologiji popestrili pouk v tehnični delavnici z delom s tablicami. Reševali smo kviz o prometni varnosti in na koncu dobili hitro in realno sliko znanja učencev.Image attachmentImage attachment

Nekoč smo se orientirali s kompasom in papirnatim zemljevidom, danes pa smo opremljeni s pametnimi telefoni, ki nam omogočajo optimalno načrtovanje poti do izbranega cilja in spletne informacije na poti. Tako telefoni niso uporabni samo za komunikacijo in razvedrilo, ampak so idealen pripomoček za orientacijo in za pridobivanje informacij o pokrajini skozi katero potujemo. Zato je ta način orientacije nujen za splošno izobrazbo. ... Prikaži večPrikaži manj

Nekoč smo se orientirali s kompasom in papirnatim zemljevidom, danes pa smo opremljeni s pametnimi telefoni, ki nam omogočajo optimalno načrtovanje poti do izbranega cilja in spletne informacije na poti. Tako telefoni niso uporabni samo za komunikacijo in razvedrilo, ampak so idealen pripomoček za orientacijo in za pridobivanje informacij o pokrajini skozi katero potujemo. Zato je ta način orientacije nujen za splošno izobrazbo.Image attachment

Pri likovni umetnosti so učenci izdelovali robotke in organke iz odpadnega materiala. Svoje izdelke so predstavili na Padletu, kjer so dobili tudi učiteljičino povratno informacijo (metoda: 2 zvezdici in 1 želja). Končne izdelke je učiteljica razstavila v galeriji Artsteps (sprehod po virtualni razstavi). ... Prikaži večPrikaži manj

Pri likovni umetnosti so učenci izdelovali robotke in organke iz odpadnega materiala. Svoje izdelke so predstavili na Padletu, kjer so dobili tudi učiteljičino  povratno informacijo (metoda: 2 zvezdici in 1 želja). Končne izdelke je učiteljica razstavila v galeriji Artsteps (sprehod po virtualni razstavi).

Učence španščine je v učilnici pričakalo nekaj razmetanih lističev, na katerih so bili napisani pridevniki, ki označujejo karakter. S pomočjo spletnega slovarja so morali poiskati njihov pomen, potem pa poiskati pare – protipomenke. Nato so si urejene pare fotografirali natisnili. Naslednja naloga je bilo delo v aplikaciji www.mentimeter.com, kjer so morali opisati idealne starše, prijatelje in učitelje. Nastali so zanimivi besedni oblaki, ki so jih učenci z veseljem opazovali, komentirali in se vrednotili. ... Prikaži večPrikaži manj

Učence španščine je v učilnici pričakalo nekaj razmetanih lističev, na katerih so bili napisani pridevniki, ki označujejo karakter. S pomočjo spletnega slovarja so morali poiskati njihov pomen, potem pa poiskati pare – protipomenke. Nato so si urejene pare fotografirali natisnili. Naslednja naloga je bilo delo v aplikaciji www.mentimeter.com, kjer so morali opisati idealne starše, prijatelje in učitelje. Nastali so zanimivi besedni oblaki, ki so jih učenci z veseljem opazovali, komentirali in se vrednotili.

Avtentična naloga, pri kateri so dijaki Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor uporabili znanje, ki so ga pridobili v tem šolskem letu pri nemščini. Pri nemščini so dijaki 2.i pripravili projektno nalogo kot ponovitev v sklopu tem: hrana in pijača, v restavraciji, povabila in termini. Naslov projektnega dela je Die Klassenparty.

Pripravili so predstavitve, kratke videe, zvočne posnetke dialogov ... Predstavili so jih na Padletu in zagovarjali na videokonferenčnem srečanju.

Zapis ciljev, kompetenc in navodil najdete skupaj z drugimi primeri dobre rabe na www.inovativna-sola.si/primeri-dobre-rabe1/
... Prikaži večPrikaži manj

Avtentična naloga, pri kateri so dijaki Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor uporabili znanje, ki so ga pridobili v tem šolskem letu pri nemščini. Pri nemščini so dijaki 2.i pripravili projektno nalogo kot ponovitev v sklopu tem: hrana in pijača, v restavraciji, povabila in termini. Naslov projektnega dela je Die Klassenparty.

Pripravili so predstavitve, kratke videe, zvočne posnetke dialogov ... Predstavili so jih na Padletu in zagovarjali na videokonferenčnem srečanju.

Zapis ciljev, kompetenc in navodil najdete skupaj z drugimi primeri dobre rabe na https://www.inovativna-sola.si/primeri-dobre-rabe1/

Še ena v nizu inovativnih idej dijakov - predstavitev izdelka, Blažka Pintar, 1. h, Gimnazija Celje - Center. ... Prikaži večPrikaži manj

Prikaži več

Dosežki na projektu

Dosežki na nivoju posameznih aktivnostih projekta Inovativna učna okolja podprta z IKT..

A1: Analiza stanja 100%
A2: Celovito načrtovanje, razvijanje in implementacija pedagoških strategij, pristopov oz. praks 45%
A3: Celovita vzpostavitev podpornega okolja za VIZ 25%
A4: Celovito načrtovanje in izvedba evalvacije projekta 30%
A5: Promocija projekta 60%

Izobraževanja v sklopu projekta

Inovativna pedagogika - video

Strateški tim

Izpostavljene novice

Informacijska pismenost

9. oktobra, 2019

V sklopu projekta smo izvedli videokonferenčno usposabljanje z naslovom Informacijska…

Izvedbeni kurikul

25. februarja, 2019

Izvedbeni kurikuli so pomemben del načrtovanja uvajanja inovativnih učnih okolij…

Fotografije na spletni strani

5. februarja, 2019

Veliko fotografij na spletni strani projekta je prispeval naš tesen…

4. junija, 2020
25. junija, 2020

Koordinatorji razvojnih šol

Koordinatorji razvojnih šol opravljajo eno izmed ključnih razvojnih nalog na področju prenosa izkušenj, znanj in kompetenc na implementacijske šole. So dragocen biser sodelavcev našega projekta. V nadaljevanju lahko preberete nekaj njihovih misli na temo projekta in kaj za njih predstavlja Inovativni učitelj, inovativni pouk ...

Preskoči na orodno vrstico