Inovativni pouk je način poučevanja,
pri katerem učitelj učence usmerja,
da z raziskovanjem, ustvarjalnostjo in uporabo IKT
pridejo do spoznanj o učni snovi in pri tem
nadgrajujejo/izpopolnjujejo »svoj nabor« kompetenc.
Inovativni pouk

Inovativna učna okolja podprta z IKT

Inovativna učna okolja podprta z IKT
Inovativni pouk je pouk, kjer učenci z modernimi
pristopi dosežejo redefinicijo učnega procesa.

Inovativna učna okolja podprta z IKT

Inovativna pedagogika 1:1

Preverjanje in ocenjevanje znanja

Inovativni učitelji

Inovativni učitelji predstavljajo temelj sodobne šole ter njene transformacije.

Kompetentni učenci/dijaki

Vzgojiti in usposobiti kompetentne učence/dijake, je naš skupni izziv.

Primeri dobre rabe

Primeri dobre rabe predstavljajo enega izmed ključnih instrumentov projekta.

Dobrodošli na spletišču projekta IP 1:1

Izobraževalni sistem vsake države predstavlja temelj njenega napredka in njene prihodnosti.

Razvijanje kompetenc je tako eden izmed temeljnih pogojev za vseživljenjsko učenje in izboljšano zaposljivost, pogoj za to pa je udejanjanje prožnih oblik učenja, v okviru katerih so redefinirane vloge vseh deležnikov: učencev oziroma dijakov, strokovnih delavcev in ravnateljev. Na ta izziv odgovarja projekt Inovativna učna okolja podprta z IKT.

1847
Vključenih učiteljev
25
Vključenih znanstvenikov, raziskovalcev
2210
Vključenih učencev, dijakov
79
Konzorcijskih partnerjev

Novice in dogajanja v projektu

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Na OŠ Blanca pri pouku na daljavo za sprotno nastajanje tabelskih slik, še posebej geometrijskih konstrukcij, uporabljamo Prometheanovo grafično tablico in pogram ActivInspire - Studio, ki ima vsa potrebna orodja za podajanje matematičnih vsebin. ... Prikaži večPrikaži manj

Na OŠ Blanca pri pouku na daljavo za sprotno nastajanje tabelskih slik, še posebej geometrijskih konstrukcij, uporabljamo Prometheanovo grafično tablico in pogram ActivInspire - Studio, ki ima vsa potrebna orodja za podajanje matematičnih vsebin.

Četrtošolci na POŠ Pristava pri Mestinju, OŠ Podčetrtek, so ob spoznavanju umestitve svojega kraja na lokalni ravni opisali svojo krajevno skupnost in svojo občino v spletnem orodju Padlet. Obenem so k svojemu zapisu prilepili grb svoje občine. Svoje zapise so si med seboj prebrali in jih komentirali. Kot nadgradnja pa je bila naloga v orodju Padlet, kjer so pisali pismo svojemu županu in predlagali izboljšave v svojem kraju. ... Prikaži večPrikaži manj

Četrtošolci na POŠ Pristava pri Mestinju, OŠ Podčetrtek,  so ob spoznavanju umestitve svojega kraja na lokalni ravni opisali svojo krajevno skupnost in svojo občino v spletnem orodju Padlet. Obenem so k svojemu zapisu prilepili grb svoje občine. Svoje zapise so si med seboj prebrali in jih komentirali. Kot nadgradnja pa je bila naloga v orodju Padlet, kjer so pisali pismo svojemu županu in predlagali izboljšave v svojem kraju.

Comment on Facebook

Pohvalno za delo v padletu v 4. razredu. Koliko lažje bi nam bilo, če bi na predmetni stopnji učenci bili že vešči dela z nekaterimi uporabnimi orodji, superca👌👌😊😊

Na OŠ Poljane Ljubljana so učenci 4. in 9. razredov med počitnicami na Padletu delili slike svojih zimskih vragolij ter kakšne božične večerje so si sami zamislili.
Učiteljica: Manca Potušek
... Prikaži večPrikaži manj

Na OŠ Poljane Ljubljana so učenci 4. in 9. razredov med počitnicami na Padletu delili slike svojih zimskih vragolij ter kakšne božične večerje so si sami zamislili.
Učiteljica: Manca PotušekImage attachment

Z osmošolci OŠ Kozje smo si naredili fiziko prijaznejšo 🤭 Pri obravnavi gibanja in hitrosti smo uporabili aplikacijo Relive, šli vsak na svoj sprehod, izračunali hitrost našega gibanja, ga primerjali s hitrostjo, ki nam jo poda aplikacija, pretvarjali hitrost, se med sprehodom zabavali, tekmovali, kdo bo hitrejši, kdo bo prehodil več, kdo bo naredil večjo višinsko razliko med gibanjem... Zanimivo je bilo 😊 ... Prikaži večPrikaži manj

Devetošolci Osnovna šola Hruševec Šentjur so oblikovali nemško-slovenski slikovni slovar s pomočjo aplikacije Padlet. Pri vpisu besed so si pomagali s spletnim slovarjem PONS. Polja, na katera so vpisali besede, so obarvali glede na spol samostalnika oz. aktivnost. Del slikovnega slovarja lahko vidite na spodnji fotografiji. ... Prikaži večPrikaži manj

Devetošolci Osnovna šola Hruševec Šentjur so oblikovali nemško-slovenski slikovni slovar s pomočjo aplikacije Padlet. Pri vpisu besed so si pomagali s spletnim slovarjem PONS. Polja, na katera so vpisali besede, so obarvali glede na spol samostalnika oz. aktivnost. Del slikovnega slovarja lahko vidite na spodnji fotografiji.

Comment on Facebook

Odlična ideja! 👍♥️

Pri delu na daljavo so učenci od 6. do 9. razreda OŠ Kajetana Koviča Radenci v zadnjem tednu koledarskega leta 2020 v sklopu dni dejavnosti ustvarjali likovne izdelke in videoposnetke z različnimi aplikacijami in orodji (stop motion animacije z različnimi vsebinami - Stop Motion Studio, FlipaClip, Chatterpix, abstraktne slike z orodjem bomomo, reševali naloge v interaktivnem učbeniku z različnimi slikarskimi orodji in shranjevali fotografije izdelkov v Padlet. ... Prikaži večPrikaži manj

Na Elektrotehniški in računalniški šoli (ŠC Nova Gorica) so dijaki s pomočjo mentorjev pripravili video proslavo ob državnem prazniku in koncu koledarskega leta. Celoten video je nastajal na daljavo. ... Prikaži večPrikaži manj

Na Elektrotehniški in računalniški šoli (ŠC Nova Gorica) so dijaki s pomočjo mentorjev pripravili video proslavo ob državnem prazniku in koncu koledarskega leta. Celoten video je nastajal na daljavo.Image attachment

V sklopi izobraževanj na sio.si sem se prijavila na h5p vsebine. V ta namen sem izdelala med drugim tudi kviz za inovativni oddelek, ki so ga osmošolci OŠ Blanca z veseljem reševali v naši spletni učilnici Moodle. Povezavo do kviza o Avstraliji, ki ima integrirano tudi pesem, najdete tu: h5p.splet.arnes.si/2020/12/15/a-quiz-about-australia-m-hojski/ (na spletišču najdete različne vsebine in možnost le teh vdelati v osebne SU). Nato pa so učenci za dodeljeno nalogo ogledali različne spletne strani o Avstraliji, poiskali zanimivosti in nato zapisali 10 povedi v MS Teams, za kar so dobili povratno informacijo in popravke direktno v nalogi. Vsak učenec je preko videokonference v MS Teams nato tudi prebral najbolj zanimivo dejstvo/poved, ki jo je zapisal v nalogi. ... Prikaži večPrikaži manj

Prikaži več

Dosežki na projektu

Dosežki na nivoju posameznih aktivnostih projekta Inovativna učna okolja podprta z IKT..

A1: Analiza stanja 100%
A2: Celovito načrtovanje, razvijanje in implementacija pedagoških strategij, pristopov oz. praks 75%
A3: Celovita vzpostavitev podpornega okolja za VIZ 68%
A4: Celovito načrtovanje in izvedba evalvacije projekta 72%
A5: Promocija projekta 80%

Izobraževanja v sklopu projekta

Strateški tim

Izpostavljene novice

Informacijska pismenost

9. oktobra, 2019

V sklopu projekta smo izvedli videokonferenčno usposabljanje z naslovom Informacijska…

Izvedbeni kurikul

25. februarja, 2019

Izvedbeni kurikuli so pomemben del načrtovanja uvajanja inovativnih učnih okolij…

Fotografije na spletni strani

5. februarja, 2019

Veliko fotografij na spletni strani projekta je prispeval naš tesen…

8. februarja, 2021

Koordinatorji razvojnih šol

Koordinatorji razvojnih šol opravljajo eno izmed ključnih razvojnih nalog na področju prenosa izkušenj, znanj in kompetenc na implementacijske šole. So dragocen biser sodelavcev našega projekta. V nadaljevanju lahko preberete nekaj njihovih misli na temo projekta in kaj za njih predstavlja Inovativni učitelj, inovativni pouk ...

Skip to content
Preskoči na orodno vrstico