Showing 1-9 of 13 results
Povratna informacija in ocenjevanje znanja (uvod)
Predstavljamo vam uvodni del izobraževanja na daljavo z naslovom “Povratna informacija – Office365 in Teams v luči preverjanje in ocenjevanja znanja”. Celotno izobraževanje pa je dostopno na tej spletni povezavi. https://www.youtube.com/watch?v=OF1C3jhKLYs
Verodostojnost podatkov na spletu
Pogosto poslušamo o informacijski pismenosti in pogosteje le-to pripisujemo pot privzeto in včasih celo “prirojeno” lastnost milenijcem. Prav se je spomniti, da je informacijska pismenost veščina, ki se je je treba priučiti. V delavnici bomo izpostavili predvsem sestavino informacijske pismenosti, ki jo najpogosteje pozabimo. To je določanje stopnje verodostojnosti podatka.…
Kako nas lahko prepričanja ovirajo pri spodbujanju kakovostnega učenja z uporabo IKT
Za učenje, ki dejansko vodi v spreminjanje lastne prakse, ne zadostuje zgolj urjenje spretnosti (npr. učenje uporabe IKT orodij), ampak je pomembno ozaveščati in spreminjati tudi globlje ravni našega delovanja, npr. osebna prepričanja o delu učitelja in kakovostnem poučevanju. Na delavnici bomo izhajajoč iz čebulnega modela jedrne refleksije skozi različne…
Sodelovanje z uporabo orodja Nearpod
Sodelovanje z uporabo sodobnih tehnologij je ena izmed temeljnih kompetenc za državljane. Nearpod okolje je v osnovi namenjeno sodobni interaktivni predstavitvi vsebin, vendar z vmesnimi raznolikimi nalogami omogoča aktivno vključevanje učencev. Ali že znamo s tem okoljem zasnovati učno uro tako, da kot učitelji krepimo kompetenco opolnomočenja učencev, učenci pa…
Uporaba interaktivnih učbenikov pri pouku
Udeleženci bodo spoznali strukturo učbenikov in različne možnosti uporabe v razredu na podlagi primerov, ki jih bomo izvedli v obliki aktivnosti. Udeleženci bodo spoznali primere uporabe interaktivnih učbenikov (npr. matematika), ki so prosto dostopni na spletu (http://www.iucbeniki.si/).
Formativno spremljanje z uporabo orodja Socrative
Spoznali boste kako elemente formativnega spremljanja znanja povezalt z možnostmi, ki jih ponuja aplikacija Socrative, s poudarkom na smiselni rabi digitalne tehnologije pri pouku.
Proces načrtovanja pouka s pedagoškim kolesom
Smiselno vključevanje digitalne tehnologije v pouk zahteva skrbno načrtovanje ciljev, namenov učenja, aktivnosti učencev, spremljanja učencev in podobno. Na delavnici bomo vodeno načrtovali takšen pouk s pomočjo Pedagoškega kolesa in okvirja DigCompEdu. Razmišljali in načrtovali bomo tudi digitalne kompetence, ki jih bodo razvijali učenci.
Orodja Kahoot, Qiuzlet, FilmoraGO kot pomoč pri elementih formativnega spremljanja
Spoznali in uporabili bomo orodja kot pomoč pri elementih formativnega spremljanja – kot pomoč pri postavljanju kriterijev, preverjanju in povratni informaciji. Izdelali bomo kratek video posnetek z uporabo orodja FilmoraGO. Dijaki lahko orodje uporabijo kot del naloge, ki jo oddajo za oceno ali preverjanje. Delavnica bo praktična – s pomočjo…
Interaktivni video
Ko mladi iščejo informacijo, je običajno prvi vir video posnetek – pri katerem pa pogosto pogledajo le začetek ali posamezne izseke. Učitelji lahko izbrane video posnetke opremimo z nalogami in vprašanji, ter tako povečamo zbranost učencev ter hkrati tudi spremljamo njihov napredek. V delavnici boste pripravili svoj interaktivni posnetek v…