Course Isotope 4

Free

Družba – Srednji vek

Primer dobre rabe dela pri družbi.
0
Free

Fizika – Električni krog

Primer dobre rabe dela pri fiziki.
0
Free

Geografija – Podnebje Južne Amerike

Primer dobre rabe dela pri geografiji.
0
Free
0
Free

Zgodovina – Nastanek Rima

Primer dobre rabe dela pri zgodovini.
0
Free

Slovenščina – O. Župančič: Žebljarska

Primer dobre rabe dela pri slovenščini.
0
Free

Globalno učenje za trajnostni razvoj s podporo IKT

Na delavnici bomo primerjali klasične s sodobni pristopi  globalnega učenja, ki vključujejo uporabo IKT. Spoznali, uporabili in se lahko naučili izdelovati kviz v Kahootu ali  Moodlu, Padlet in izdelali miselni vzorec z aplikacijo Coggle. Iskali bomo prednosti in slabosti obeh načinov globalnega poučevanja in učenja za trajnostni razvoj.
0
Free

Naloge in napredno vrednotenje oddanih izdelkov v Moodlu

Kljub prednostim osebnih stikov nam v šoli uporaba IKT lahko omogoča kakovostnejšo, predvsem pa trajnejšo in hitrejšo povratno informacijo, ki učencu ob vključevanju elementov FS  ponuja priložnost za izboljšanje svojih dosežkov. V delavnici se boste naučili, kako  v MOODLu pripraviti rubrike za vrednotenje. Aktivnost tehnično ni zahtevna in zahtevna le…
0
Free

Sodelovanje in deljenje v OneNote (digitalni zvezek)

OneNote je digitalni zvezek, ki samodejno shranjuje in sinhronizira vaše zapiske, medtem ko delate. Zapiski so samodejno shranjeni in sinhronizirani v oblaku, tako da imamo v vseh svojih napravah vedno najnovejše zapiske. Omogoča mesto za ustvarjanje učnih ur, skupnega mesta za sodelovalno delo z učenci in mesto za ustvarjanje učenčevih…
0
Free

Učenje na prostem z elementi igrifikacije

Delavnica je namenjena predstavitvi mobilne aplikacije za učenje na prostem v slovenščini CŠOD Misija. Ogledali si bomo možnosti njene uporabe ter možnosti izdelave vsebin v aplikaciji s strani strokovnih delavcev ali skupin učencev/dijakov pod mentorstvom strokovnih delavcev. Ključni poudarki: učenje v resničnem svetu, motivacijski pristop igrifikacije, uporaba mobilne IKT, učenje…
0
Free

Ustvarimo podatkovno zbirko v Moodle-u

Podatkovna zbirka omogoča, da oddane izdelke vidi ne le učitelj, ampak vse izdelke vidijo tudi učenci, ki lahko drug drugemu zapišejo povratno informacijo ali se učijo drug od drugega. V posnetku je prikazujemo, kako ustvarimo podatkovno zbirko in polja, ki jih lahko uporabimo tudi kot filtre.   https://www.youtube.com/watch?v=c4W9JDmWpX4
83
Free

Skrivnosti Outlooka in uporaba obrazcev (Forms) v Office 365

Skrivnosti Outlooka in uporaba obrazcev (Forms) Office 365 v formativnem spremljanju Tokrat nekaj lažjega, a zelo uporabnega: Outlook, ki ga večinoma že uporabljamo, a Tomaž nam bo razkril še nekaj skrivnosti uporabe filtrov, koledarja, upravljanja stikov in skupin v poštnem predalu, ter nam predal nekaj idej, kako z učinkovito organizacijo…
82
Free

Primer obetavne rabe pri pouku angleščine v OŠ

Primer dobre rabe orodja Stories pri pouku angleščine v osnovni šoli.
72
Free

Napredne oblike vrednotenja in povratne informacije v Moodlu: Navodila za vrednotenje

Napredno dajanje povratnih informacij od učitelja zahteva nekoliko več priprave, vendar je povratna informacija zato kvalitetnejša, še posebej če opisnike sestavimo skupaj z učenci. Slednje nam močno olajša dajanje povratnih informacij v smislu formativnega spremljanja, saj učenci vnaprej vidijo zastavljene kriterije in natačno vedo, do katere stopnje jih dosegajo.  …
68
Free

Primer obetavne rabe pri naravoslovju v OŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku naravoslovja v OŠ.
67
Free

Primer obetavne rabe pri pouku likovne umetnosti v OŠ

Primer obetavne rabe – likovna umetnost
65
Free

Ustvarimo Nalogo v Moodlu

Naloga je verjetno najpogostejša aktivnost, ki jo učitelji sestavimo v spletni učilnici Moodle. V posnetku se naučimo ustvariti Nalogo, odložišče, kamor učenci oddajo svoje raznovrstne  izdelke. Predstavljene so osnovne nastavitve in možnosti, ki nam jih Naloga ponuja. https://www.youtube.com/watch?v=W6sLnk4GMmo
65
Free

Primer obetavne rabe pri pouku geografije v OŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku geografije v OŠ.
63
Preskoči na orodno vrstico