Družba – Evropska unija

Pripravil/a: Petra Ritonja
Šola: OŠ Prežihovega Voranca Bistrica
Predmet: Družba
Tema: Evropska unija

Pri predmetu družba so učenci spoznavali Evropsko unijo. Ogledali so si film o EU in prebrali učno gradivo v učbeniku. Svoje znanje so preverili z reševanjem kviza Kahoot. Pridobljeno znanje pa so pokazali tako, da so samostojno izdelali kviz v Microsoft Forms in ga dali v skupno rabo učitelju in svojim sovrstnikom.

Cilji in kompetence:

  • spoznajo organiziranost EU s poudarkom na demokraciji
  • spoznajo pravice Slovencev kot državljanov EU
  • razumejo pojma Evropa in EU
  • razvijajo kompetenci: informacijska pismenost ter kompetenco komuniciranja in sodelovanja

Potek dela in navodila:

  1. Ogled filma o EU.
  2. Delo z besedilom v učbeniku Družba 5, str. 108-110 (Evropska unija in svetu).
  3. Rešijo kviz Kahoot.
  4. Spoznajo aplikacijo Microsoft Forms in izdelajo kviz na temo EU.
    1. Pri izdelavi kviza zapiši vsaj 5 vprašanj o EU.
    2. Od tega uporabi vprašanja tipa:
      1. izbira,
      2. besedilo,
      3. ocena in
      4. pri vsaj enem od vprašanj vstavi tudi sliko ali video.
  5. Izdelek (kviz) dajo v skupno rabo učitelju in sošolcem ter rešijo vsaj en kviz svojega sošolca.


Vrednotenje in povratna informacija:

  • Učenci so dali povratno informacijo s predlogi za izboljšavo drug drugemu ustno po reševanju kviza v zvezi z vsebinsko smiselno oblikovanimi vprašanji.
  • Vse kvize je profesorica pregledala in učencem podala ustno povratno informacijo glede na kriterije:
    • Uporaba različnih tipov vprašanj.
    • Uporaba slikovnega gradiva.
    • Vsebinsko ustrezno oblikovana vprašanja.
  • Učenec pregleda, kako uspešno so rešili njegov kviz sošolci.

Refleksija, predlogi za izboljšanje:

Učenci so aktivnost – oblikovanje kviza v Microsoft Forms, dobro sprejeli in so jo tudi vsi opravili. Učna motivacija je velika pri vključevanju Kahoota in drugih aplikacij (Microsoft Forms). Deljenje kviza v skupno rabo omogoča hiter pregled izdelkov. Aktivnost je bila izvedena v razredu tik pred koncem šolskega leta. Učenci so bili uspešni pri uporabi nove aplikacije, saj so v času pouka na daljavo že uporabljali svoje Microsoftove račune (Outlook, Onedrive, Teams).

Preskoči na orodno vrstico