Pripravil/a: Blanka Pasarič
Šola: OŠ Hruševec Šentjur
Predmet: Glasbena umetnost
Tema: Predstavitev romantičnih skladateljev
Učenci 8. razreda so dobili za nalogo oblikovati predstavitev romantičnega skladatelja. Natančna navodila so dobili že v šoli, nato pa še preko spleta (Xooltime). Pri delu so učenci uporabljali PowerPoint in aplikacije po izbiri (npr. MindMeister).
Cilji in kompetence:
- utrjevanje glasbenih značilnosti romantike
- spoznavanje romantičnih glasbenih oblik
- razvijanje kompetence zbiranja podatkov in informacij
- izbiranje digitalne tehnologije za sporazumevanje
- prilagajanje uporabe najprimernejših digitalnih orodij za sodelovalne procese
- spreminjanje načinov izražanja preko digitalnih sredstev
Potek dela in navodila:
Učenci so dobili za nalogo oblikovati predstavitev romantičnega skladatelja.
Natančna navodila so dobili že v šoli, nato pa še preko spleta (Xooltime). Učenci so morali upoštevati naslednje kriterije pri delu:
- Življenjepis skladatelja (otroštvo, šolanje, službovanje …)
- Našteti nekaj skladateljevih najbolj znanih glasbenih del
- Kakšna posebnost ali anekdota iz umetnikovega življenja
Vrednotenje in povratna informacija:
Izdelke učencev je profesorica individualno ovrednotila; tj. pregledala, komentirala, predlagala kakšne spremembe in dopolnitve pri predstavitvah. Povratna informacija je bila podana skladno s kriteriji za delo.
Refleksija, predlogi za izboljšanje:
Učenci so večinoma predstavitve naredili v PowerPointu, manj v aplikacijah. V prihodnje bi jih lahko spodbudili k pogostejši uporabi aplikacij. Učenci pri izdelavi niso imeli tehničnih težav, zato profesorica meni, da so uspešno usvojili digitalno kompetenco izdelave predstavitve.