Pripravil/a: Peter Poštrak
Šola: SEŠG Maribor
Predmet: Informatika
Tema: Predstavitve
Pri informatiki so dijaki 2. letnikov v povezavi z geografijo izdelali predstavitev ene izmed srednjeameriških držav. Predstavitev so delili z ostalimi preko videokonference v Microsoft Teamsih. Nalogo so naložili v One Drive in kodo (povezavo) prilepili v spletno učilnico.
Cilji in kompetence:
- ustrezno prikažejo podatke (slike, tabele, grafi, povezave, zvok, video)
- uporabijo prehode, animacije, predloge
- upoštevajo kontraste in estetsko povezavo elementov
- razvijajo kompetenco zbiranja in izbiranja podatkov in informacij
Potek dela in navodila:
- V spletni učilnici si izberite eno izmed držav Srednje Amerike.
- Ponovite osnovne značilnosti predstavitev in Power Pointa.
- Izdelajte predstavitev, ki mora vsebovati:
- besedilo, slike, tabele, grafe
- vstaviti morate ozadje, prehode, animacije
- vstavite še zvok (himna), video (predstavitev na YouTubu)
- vstavite povezave (linke) do uradne spletne strani te države
- Predstavite:
- geografske značilnosti
- zgodovinske značilnosti
- prebivalstvo
- živalstvo in rastlinstvo
- gospodarstvo
- Primerjajte izbrano državo s Slovenijo vsaj v naslednjih elementih (velikost, število prebivalstva, BDP…).
- Predstavitev naložite v One Drive in kodo (povezavo) prilepite v spletno učilnico.
Vrednotenje in povratna informacija:
Dijaki svojo predstavitev delijo (share) z ostalimi dijaki in profesorjem na videokonferenci. Sledi diskusija in ovrednotenje predstavitve.
5 | 4 | 3 | 2 | 1 | |
UPORABA VIROV | Poleg ustrezne literature uporablja tudi dosegljive vire in internet. | Uporabi vsaj tri različne ustrezne literature in internet. | Uporabi le dve vrsti ustrezne literature, pravilno citiranje in internet. | Uporabi le dve vrsti literature, lahko več, a pomanjkljivo citiranje oz. le enciklopedije in leksikone. | Uporabi le eno literaturo. |
PREDSTAVITEV | Ustrezno prikazani podatki, smiselne povezave (linki), primerjava več virov, zna jasno, s primeri razložiti termine (ki jih dosledno uporablja) in tujke. | Ustrezno prikazani podatki, dodan video, tabele in grafi. Uporaba različnih, nazornih pripomočkov, razume vse termine in tujke in jih smiselno pravilno uporablja. | Poleg grafike so dodane še animacije in zvok. Skuša uporabiti več metod izražanja, vendar le deloma ustrezno uporabi dogovore in pravila, večinoma razume termine in tujke. | Poskus smiselnega prikaza podatkov, dodane slike, slaba orientacija, večinoma branje, slabo razumevanje terminov in tujk. | Le prepis teksta, slabo se znajde v lastni predstavitvi, ne razume uporabljenih terminov in tujk. |
INTERPRETACIJA | Originalna, jasna, prepričljiva. Pri prekinitvi se ne zmede, najde rešitve, ki jih učitelj ne pozna. | Razumna, jasna dosledna. Učiteljeva pomoč ni potrebna. | Zajema bistvo brez globine in podrobnosti. Pojavljajo se napake. Močno prisotne učiteljeve zahteve. | Vsebuje bistvene elemente, precej napak, zna izkoristiti učiteljevo pomoč. | Povsem zgreši interpretacijo in sintezo ali ju sploh ni. Le prebere tekst. |
TEHNIČNI VIDIK | Predstavitev deluje brezhibno. | Predstavitev deluje z malo tehničnimi napakami. | Predstavitev deluje z veliko tehničnimi napakami. | Predstavitev deluje minimalno z veliko tehničnimi napakami. | Predstavitev ne deluje. |
ESTETSKI VIDIK | Poleg vseh elementov upošteva kontraste in estetsko povezavo elementov. | Za ozadja uporablja predloge (več barv, slike). | Uporablja različne barve za ozadja. | Uporablja različne pisave (barve, velikost, slog). | Ne uporablja različnih pisav, barv, ozadij, predlog, ne upošteva kontrastov. |
SODELOVANJE V SKUPINI | Izredno aktivno prizadevanje za izvedbo naloge. | Pomaga skupini pri izvajanju potrebnih korakov v procesu. | Vključuje se v delo skupine, a malo prispeva. | Sodeluje le če je izrecno pozvan. | Ne sodeluje pri skupinskem delu. |
SPOŠTOVANJE AVTORSKIH PRAVIC | Spoštuje avtorske pravice in navaja vire. | Ne spoštuje avtorskih pravic. | |||
DRUGO | Novo znanje in ugotovitve vključuje tudi v predstavitve ostalih dijakov. | Zamudi rok ali ne opravi naloge brez opravičljivega razloga. |
Refleksija, predlogi za izboljšanje:
Dijaki lahko predstavitev še izboljšajo. Najboljše izdelke smo ocenili in vpisali ocene.