Pripravil/a: Ema Maček
Predmet: Geografija
Tematski sklop: Podnebje-Rastlinstvo-Prst
Prednostna kompetenca 21. stoletja oz. digitalna kompetenca:
- Brskanje, iskanje in izbiranje podatkov iz digitalnih vsebin.
- Deljenje z uporabo digitalnih tehnologij.
- Umeščanje in poustvarjanje digitalnih vsebin.
- Ustvarjalnost, sodelovanje, kritično mišljenje.
Refleksija učitelja, učencev/dijakov:
- Učenci:
- Učenci so bili ves čas aktivni, delali so tudi od doma; zanimivo se jim je zdelo delo v parih in skupini.
- Učitelj:
- Dotaknili smo se učenja učenja, podatke iz učbenika smo osmislili, recimo učbeniku manjka vzročno-posledičnih povezav in sistematičnega pristopa, da pregled podnebij, prsti in rastlinstva po toplotnih pasovih obdelujemo hkrati.
- Novo znanje so učenci že uporabili pri biologiji (sploh prst in rastlinstvo), Padlete so izdelali brez težav, ker aplikacijo uporabljajo že pri drugih predmetih oz. učiteljih.
- Aktivnost dijakov je vplivala na usvojeno znanje in na razvoj omenjenih digitalnih kompetenc.