Pripravil/a: Aleš Hvasti
Predmet: Elektrotehnika v mehatroniki (ELM)
Tematski sklop: Vzporedna in zaporedna vezava porabnikov v električnem tokokrogu
Prednostna kompetenca 21. stoletja oz. digitalna kompetenca:
- Samostojnost
- Ustvarjalnost
- Sodelovanje in komunikacija
- Reševanje problemov
- Digitalna pismenost
Refleksija učitelja, učencev/dijakov:
- Uporaba e-gradiv je občasno zanimiva popestritev, ni pa primerna za stalno uporabo, dijaki potrebujejo še svoje zapiske.
- Uporaba primerjalne matrike je zelo primerna za analizo primerjave vzporedne in zaporedne vezave porabnikov.
- Pri vrstniškem vrednotenju dijaki niso najbolj objektivni, spoznajo pa pri tem nekatere kriterije, na osnovi katerih se ocenjuje poznavanje snovi.
- Pri izvedbi vaje so nekateri dijaki potrebovali veliko časa, kar me je presenetilo. Kljub razlagi in opisu postopkov na učnem listu nekateri dijaki niso vedeli, kako bi se lotili dela.
- Dijaki, ki so nalogo razumeli, so aktivno pomagali pri reševanju težav dijakov, ki jim naloga ni šla.
- Uporaba IKT tehnologij pri pouku predstavlja zanimivo popestritev, kadar jo kombiniramo s tradicionalnimi učnimi metodami. Pri vsakdanji rabi pa učinek popestritve zbledi.
- Učni cilji so ob določeni rabi IKT tehnologij bolje dosegljivi, ker te omogočajo boljšo komunikacijo in s tem več povratne informacije.