Pripravil/a: Maja Vičič Krabonja
Predmet: Zgodovina
Tematski sklop: Gospodarski razvoj na Slovenskem v 1. polovici 19. stoletja
Prednostna kompetenca 21. stoletja oz. digitalna kompetenca:
- Razvoj digitalnih vsebin (DigCom2.1)
- Kritično mišljenje
Refleksija učitelja, učencev/dijakov:
- Učenci so bili ves čas aktivni, zanimivo se jim je zdelo, da so lahko preiskušali različne oblike grafov in ko so ugotovili, da niso primerni, so jih z dvema klikoma zamenjali. Tako so se lahko osredotočili na vsebino.
- Z izvedbo smo se dotaknili tudi učenja učenja, saj smo podatke, ki so našteti v učbeniku osmislili. To je v v programu strokovnega izobraževanja še posebej pomembno, saj je učbenik zaradi časovne omejitve precej podatkoven in mu manjka razlage, vzročno-posledičnih povezav…
- Novo znanje so učenci že uporabili pri biologiji, kjer so grafično prikazali podatke, ki so jih dobili pri gojenju bakterij. Nalogo so opravili brez težav, kar pomeni, da so izbrali ustezno obliko grafa in ga interpretirali.