Pripravil/a: Samo Železnik
Predmet: Informatika s tehniškim komuniciranjem – praksa
Tematski sklop: Raptor diagrami potega
Prednostna kompetenca 21. stoletja oz. digitalna kompetenca:
- Umeščanje in poustvarjanje digitalnih vsebin
- Razvoj digitalnih vsebin
- Sodelovanje (z uporabo digitalnih tehnologij)
- Ustvarjalnost
Refleksija učitelja, učencev/dijakov:
- Delo z aplikacijo Raptor je spodbudilo aktivnost dijakov, saj je programiranje zelo atraktivna tema pri njih, Raptor jim pa omogoča zelo lahkoten uvod v to tematiko.
- Ob uporabi IKT so dijaki razvijali komponente učenja učenja (samoregulacija – načrtovanje lastnih aktivnosti, odgovornost za lastno znanje, samostojno učenje, delovne navade)
- Aplikacija Raptor omogoča učitelju hitro in lahkotno preverjanje rešenih nalog. V kombinaciji z spletno učilnico je tudi podajanje povratih informacij ter deljenje nalog lahkotno opravilo.