Pripravil/a: Matejka Tirgušek
Šola: VIZ II. OŠ Rogaška Slatina
Predmet: Slovenščina
Tema: Po Prešernovih stopinjah – izvedba kulturnega dne na daljavo
Z osmošolci so izvedli kulturni dan na daljavo, in sicer na temo Prešerna in njegovega ustvarjanja ter pomena največjega slovenskega pesnika za Slovence. Učenci so z različnimi dejavnostmi zbirali nagradne točke, ki so bile dokaz njihovega ustvarjanja.
Primer izdelka.
Cilji in kompetence:
- učenci spoznajo življenje, delo in pomen največjega slovenskega pesnika Franceta Prešerna ter njegove sodobnike
- likovno in besedno (po)ustvarjajo ob Prešernu in njegovih delih
- naučijo se nekaj kretenj znakovnega jezika in razvijajo empatičnost do drugačnih
- interpretativno berejo pesmi slovenskih pesnikov po izbiri
- razvijajo ustvarjalnost in zmožnost reševanja problemov
Digitalne kompetence:
- deljenje z uporabo digitalnih tehnologij
- ustvarjalna uporaba digitalnih tehnologij
Potek dela in navodila:
Navodila za učence za kulturni dan Po Prešernovih stopinjah.
Vrednotenje in povratna informacija:
Povratno informacijo v obliki komentarjev so učenci dobili v spletni učilnici, kamor so oddajali svoje izdelke – v skladu z navodili in glede na svoje izbrane dejavnosti. Prav tako pa so dobili zbirnik vseh opravljenih dejavnosti, iz kateri je bilo razvidno, koliko dela so opravili.
Refleksija, predlogi za izboljšanje:
Glede na poslane izdelke učencev je mogoče ugotoviti, da so bili na kulturnem dnevu dejavni. Njihova povratna informacija je bila pozitivna. V prihodnje bi delo nadgradili tako, da bi izvedli še predstavitve izdelkov po oddelčnih skupnostih.