Pripravil/a: Vanja Likar
Šola: ŠC ERŠ Nova Gorica
Predmet: Zgodovina
Tema: Slovenci in prva svetovna vojna
Pri zgodovini so dijaki 2. letnika ERŠ Nova Gorica spoznavali Slovence in prvo svetovno vojno Na spletni povezavi so si ogledali dokumentarni film. V Teamsu (Office 365) jim je bila dodeljena naloga. Svoje odgovore so oddali v spletno učilnico, kjer so dobili povratno informacijo. Preko videokonference so vse odgovore še enkrat pregledali in predebatirali.
Cilji in kompetence:
- pojasnijo vzroke in povod za prvo svetovno vojno
- iz videoposnetka ugotavljajo na katerih frontah so Slovenci borili v prvi svetovni vojni
- razvijejo kompetenco zbiranja in izbiranja podatkov
- razvijajo kompetenco sporazumevanja z uporabo digitalnih tehnologij
- ugotavljajo ter pojasnijo, zakaj je prišlo do odprtje JZ (italijanske) fronte
Potek dela in navodila:
V spletni učilnici Teams (Office 365) so dijaki dobili navodila za delo. Na spletni povezavi https://www.youtube.com/watch?v=G8DsuOOZoCY&t=684s so si natančno ogledali dokumentarni film: Slovenci in prva svetovna vojna.
V spletni učilnici jim je bila dodeljena nalogo. Odgovarjali so na zastavljena vprašanja, ki so se nanašala na temo videoposnetka.
V svojih odgovorih so:
- ugotavljali vzroke in povod za prvo svetovno vojno,
- iz videoposnetka razberejo na katerih frontah so se Slovenci borili,
- opišejo odziv Slovencev takoj po začetku vojne,
- razumejo pomen Majniške deklaracije,
- ugotavljajo vzroke za razpad AO ter navedejo novo nastale države po prvi svetovni vojni.
Na videokonferenci (Zoom) so z dijaki predebatirali odgovore na vprašanja.
Vrednotenje in povratna informacija:
Vsakemu dijaku posebej je profesorica v spletni učilnici posredovala povratno informacijo oziroma kaj je bilo narobe in je potrebno popraviti. V spletni učilnici je določila tudi kriterije vrednotenja.
Refleksija, predlogi za izboljšanje:
Vsi dijaki so nalogo dobro sprejeli in jo oddali. Nekatere odgovore na vprašanja je bilo nekaterim dijakom težko razbrati iz dokumentarnega filma, zato so si pomagali s spletom. Drugič bo profesorica drugače oblikovala nekatera vprašanja. Ocenjuje, da je uporaba tehnologija po SAMR modelu omogočila spremembo, saj je bila aktivnost z uporabo tehnologije učinkovitejša. Kljub povratni informaciji preko spletne učilnice, ugotavlja, da je bilo potrebno še enkrat predebatirati učno snov preko Zooma, da so jo dijaki dokončno usvojili.