Razvijane digitalnih kompetenc ni cilj, ampak sredstvo za vseživljensko izobraževanje ter polnopravno udejstvovanje v vsakdanjem (osebnem in delovnem) okolju 21. stoletja. Tako učenci kot učitelji moramo torej biti zmožni ugotoviti svoje digitalne potrebe, sprejemali utemeljene odločitve o najprimernejšem digitalnem orodju glede na namen in potrebe, s pomočjo digitalnih orodij reševati konceptualne probleme in kreativno uporabljati tehnologijo.
V projektu se pri razvijanju digitalnih kompetenc naslanjamo na Okvir digitalnih kompetenc za državljane (DigComp 2.1, 2017). V projektu ciljamo na razvijanje digitalnih kompetenc do 3. ravni za učence, ki zaključijo osnovno šolo in do 5 oz. 6 ravni za četrtošolce, ki zapuščajo srednješolsko izobraževanje. Zaradi obširnosti (5 področij, 21 kompetenc), se osredotočamo predvsem na razvijanje naslednjih digitalnih kompetenc:
- Informacjska pismenost
- Brskanje, iskanje in izbiranje podatkov, informacij in digitalnih vsebin
- Vrednotenje podatkov, informacij in digitalnih vsebin
- Komuniciranje in sodelovanje
- Sporazumevanje z uporabo digitalnih tehnologij
- Deljenje z uporabo digitalnih tehnologij
- Sodelovanje z uporabo digitalnih tehnologij
- Izdelovanje digitalnih vsebin
- Razvoj digitalnih vsebin
- Umeščanje in poustvarjanje digitalnih vsebin
- Avtorske pravice in licence