Our Top Courses
Bmply dummy text of the printing and typesetting indust Lorem Ipsum has been theitry's snce simply dummy text of the printing.Phasellus enim libero, blandit vel sapien vita their. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscino eiusmod tempor incididply dummy text of the printing.
All Courses
Cisco webex
Delo na daljavo
Didaktična uporaba IKT
Formativno spremljanje
Izobraževanja prenašalcev
Kreiranje vprašanj
Moodle osnova
Office365
PCE2020
Preverjanje znanja
Primeri obetavne rabe
Teams
Uporaba didaktičnih orodij
Uporabni nasveti
Video konference
Videokonferenčna usposabljanja
Zoom
Biserka Ledinšek: Uporaba grafičnega računala in aplikacij na pametnih telefonih za risanje grafa funkcij pri pouku matematike
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Uporaba grafičnega računala in aplikacij na pametnih telefonih za risanje grafa funkcij pri pouku matematike Avtor: Ledinšek Biserka https://www.youtube.com/watch?v=yGJHi8ZNjrI
Demič Rok: Padlet kot orodje za razvijanje kompetenc 21. stoletja
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Padlet kot orodje za razvijanje kompetenc 21. stoletja Avtor: Rok Demič https://www.youtube.com/watch?v=Nm-OBAY9WGo
Krampl Jelka: Zmorem sam: z iPAD-om do znanja o monsunih
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Zmorem sam: z iPAD-om do znanja o monsunih Avtor: Jelka Krampl https://www.youtube.com/watch?v=JtSq8RF_Aqc
Založnik Roman: Aktivno učenje pri geografiji z uporabo aplikacije Nearpod
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Aktivno učenje pri geografiji z uporabo aplikacije Nearpod Avtor: Roman Založnik https://www.youtube.com/watch?v=xU6OtfRTxZ0
Sonjak Marko: Šport in matematika – medpredmetno povezovanje z IKT
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Šport in matematika – medpredmetno povezovanje z IKT Avtor: Marko Sonjak https://www.youtube.com/watch?v=5M1ZA-REefE
Kukovič Ivan, Klaužer Lidija: Medpredmetni športni dan z mobilniki
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Medpredmetni športni dan z mobilniki Avtorja: Ivan Kukovič in Lidija Klaužer https://www.youtube.com/watch?v=Yk10qbBIWBU
Plevnik David: Spremljanje vzdržljivostnega teka in srčnega utripa s pomočjo pametne ure in aplikacije Strava
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Spremljanje vzdržljivostnega teka in srčnega utripa s pomočjo pametne ure in aplikacije Strava Avtor: David Plevnik https://www.youtube.com/watch?v=XHwtr0VQR0k
Gosar Klemen: Namen rabe medpredmetnega povezovanja pri uri športa
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Namen rabe medpredmetnega povezovanja pri uri športa Avtor: Klemen Gosar https://www.youtube.com/watch?v=uqUE_1lcwmY
Krejač Sabina: Športni dan – pohodništvo z uporabo mobilnih naprav
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Športni dan – pohodništvo z uporabo mobilnih naprav Avtor: Sabina Krejač https://www.youtube.com/watch?v=R3I3zhdGfEA
Oberski Sašo: Uporaba mobilnih naprav pri spoznavanju nesnovne kulturne dediščine
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Uporaba mobilnih naprav pri spoznavanju nesnovne kulturne dediščine Avtor: Sašo Oberski https://www.youtube.com/watch?v=uamryMsxBp4
Ivačič David: Multimodalni pristop k opismenjevanju – izboljšanje bralne pismenosti
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Multimodalni pristop k opismenjevanju – izboljšanje bralne pismenosti Avtor: David Ivačič https://www.youtube.com/watch?v=tMjU8pjnBCc
Dovnik Rosanda: Spodbujanje otroške domišljije in socialnih zmožnosti s pomočjo pravljice in IKT v 3. razredu osnovne šole
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Spodbujanje otroške domišljije in socialnih zmožnosti s pomočjo pravljice in IKT v 3. razredu osnovne šole Avtor: Rosanda Dovnik https://www.youtube.com/watch?v=OCIIuxA89eY
Kolar Ivačič Vanja: Načrtovanje in izvedba pouka likovne umetnosti z digitalnim pisalom
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Načrtovanje in izvedba pouka likovne umetnosti z digitalnim pisalom Avtor: Vanja Kolar Ivačič https://www.youtube.com/watch?v=-pXQN-4Fp8U
Purg Urška: Digitalna pravljica
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Digitalna pravljica Avtor: Urška Purg https://www.youtube.com/watch?v=Mag3HWNI8EA
Šuc Visenjak Tjaša: Nemške učne postaje in IKT oprema
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Nemške učne postaje in IKT oprema Avtor: Tjaša Šuc Visenjak https://www.youtube.com/watch?v=KnF6S4K457U
Peruš Andreja: Razvijanje digitalnih kompetenc pri pouku tujega jezika
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Razvijanje digitalnih kompetenc pri pouku tujega jezika Avtor: Andreja Peruš https://www.youtube.com/watch?v=m5LWB-EnZyU
Meglič Ana: Različne naloge pisnega sporočanja po lestvici SAMR-modela pri pouku angleščine v OŠ
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Različne naloge pisnega sporočanja po lestvici SAMR-modela pri pouku angleščine v OŠ Avtor: Ana Meglič https://www.youtube.com/watch?v=saJrC-QYxgQ
Raušl Mateja: Vreme in vremenska napoved pri pouku angleščine
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Vreme in vremenska napoved pri pouku angleščine Avtor: Mateja Raušl https://www.youtube.com/watch?v=Vm6Qf1WyCV8
Flogie Julija: Razvijanje digitalnih kompetenc pri pouku slovenščine učencev z učnimi težavami
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Razvijanje digitalnih kompetenc pri pouku slovenščine učencev z učnimi težavami Avtor: Julija Flogie https://www.youtube.com/watch?v=1dCHApNdvZY
Pucko Teo: Spreminjanje poučevalne prakse pri angleščini v osnovni šoli z namenom razvoja zaposljivih državljanov
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Spreminjanje poučevalne prakse pri angleščini v osnovni šoli z namenom razvoja zaposljivih državljanov Avtor: Teo Pucko https://www.youtube.com/watch?v=LuwtAUy4x5o
Golčer Jadranka: Z utrjevanjem do poznavanja in razumevanja lastnosti matematičnih funkcij v 2. letniku strokovnega izobraževanja
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Z utrjevanjem do poznavanja in razumevanja lastnosti matematičnih funkcij v 2. letniku strokovnega izobraževanja Avtor: Jadranka Golčer https://www.youtube.com/watch?v=FgLsmBl8040
Trškan Sonja: Vrednotenje digitalne tehnologije z vidika dijakov na primeru projektne naloge pri geografiji
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Vrednotenje digitalne tehnologije z vidika dijakov na primeru projektne naloge pri geografiji Avtor: Sonja Trškan https://www.youtube.com/watch?v=co-vprHl25E
Žižek Darinka: Učne situacije in IKT znanja pri matematiki v prvem letniku ekonomskega tehnika
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Učne situacije in IKT znanja pri matematiki v prvem letniku ekonomskega tehnika Avtor: Darinka Žižek https://www.youtube.com/watch?v=q2vo8tyy_cA
Zupan Nina: Izziv uporabe več aplikacij in formativnega spremljanja pri uri zgodovine
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Izziv uporabe več aplikacij in formativnega spremljanja pri uri zgodovine Avtor: Nina Zupan https://www.youtube.com/watch?v=RJIyl_TohkM
Tomšič Tanja: Z inovativnimi učnimi pristopi do kakovosti pouka za dijake s skotopičnim sindromom
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Z inovativnimi učnimi pristopi do kakovosti pouka za dijake s skotopičnim sindromom Avtor: Tanja Tomšič https://www.youtube.com/watch?v=rTl0eRfJGrQ
Rudolf Elena: Dijak kot izvajalec obrnjenega učenja pri matematiki, nadgrajenega z interaktivnim videom
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Dijak kot izvajalec obrnjenega učenja pri matematiki, nadgrajenega z interaktivnim videom Avtor: Elena Rudolf https://www.youtube.com/watch?v=kqBxDD8L0JI
Krivec Čarman Damjana: Ustvarjanje in uporaba kratkega video filma pri učenju in poučevanju zgodovine v gimnaziji
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Ustvarjanje in uporaba kratkega video filma pri učenju in poučevanju zgodovine v gimnaziji Avtor: Damjana Krivec Čarman https://www.youtube.com/watch?v=TkdBEzaMtSg
Krajnc Urška: Z inovativnimi učnimi pristopi in kritično rabo digitalne tehnologije do višje ravni matematične pismenosti
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Z inovativnimi učnimi pristopi in kritično rabo digitalne tehnologije do višje ravni matematične pismenosti Avtor: Urška Krajnc https://www.youtube.com/watch?v=m0S78-RZmwM
Habinc Tea: Projektno delo spodbuja inovativnost
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Projektno delo spodbuja inovativnost Avtor: Tea Habinc https://www.youtube.com/watch?v=YDddGFk9hQE
Časar Igor: Vpliv tabličnih računalnikov na avtentično učenje pri pouku tujega jezika
Predstavitev primera dobre rabe na 4. mednarodni znanstveni konferenci o filozofiji duha in kognitivnem modeliranju v izobraževanju – PCE2020. Naslov: Vpliv tabličnih računalnikov na avtentično učenje pri pouku tujega jezika Avtor: Igor Časar https://www.youtube.com/watch?v=8Zr1t9hutsc
Družba – Srednji vek
Primer dobre rabe dela pri družbi.
Fizika – Električni krog
Primer dobre rabe dela pri fiziki.
Kemija – Površinsko aktivne snovi: Izdelava domačega detergenta
Primer dobre rabe dela pri kemiji.
Geografija – Podnebje Južne Amerike
Primer dobre rabe dela pri geografiji.
Matematika – Ploščina deltoida, romba in kvadrata
Primer dobre rabe dela pri matematiki.
Naravoslovje – Umetni in gojeni travnik: Spoznavam travnik s pomočjo aplikacije
Primer dobre rabe dela pri naravoslovju.
Zgodovina – Nastanek Rima
Primer dobre rabe dela pri zgodovini.
Slovenščina – O. Župančič: Žebljarska
Primer dobre rabe dela pri slovenščini.
Slovenščina – T. Partljič Moj ata socialistnični kulak
Primer dobre rabe dela pri slovenščini.
Angleščina – Past Tense Simple – questions
Primer dobre rabe dela pri angleščini.
Spoznavanje okolja – Pogoji za rast in razvoj rastlin
Primer dobre rabe dela pri spoznavanju okolja.
Zgodovina – Slovenci in prva svetovna vojna
Primer dobre rabe dela pri zgodovini.
Načrtovanje in priklopi električnih naprav (NPE) – Pasivni filtri
Primer dobre rabe dela pri načrtovanju in priklopih električnih naprav (NPE).
Uporaba IKT pri poslovanju – Ponovitev marketing mix-a
Primer dobre rabe dela pri uporabi IKT pri poslovanju.
Angleščina – Prepad med generacijami (v sklopu poglavja “družina”)
Primer dobre rabe dela pri angleščini.
Športna vzgoja – Samotestiranje
Primer dobre rabe dela pri športni vzgoji.
Matematika – Kvadratna funkcija, modeliranje
Primer dobre rabe dela pri matematiki.
Družba – Evropska unija
Primer dobre rabe dela pri družbi.
Angleščina – Naravovarsto: Antarktika
Primer dobre rabe dela pri angleščini.
Vzdrževanje računalniške opreme – Izdelava učnih pripomočkov s programom Wink
Primer dobre rabe dela pri vzdrževanju računalniške opreme.
OPI multimedija, NIP nemščina – Anders einkaufen
Primer dobre rabe dela pri multimediji in nemščini.
ANG – PPD (Trženje) – Gospodarstvo
Primer dobre rabe dela pri ang in ppd.
Angleščina – What do you do on the Net?
Primer dobre rabe dela pri angleščini.
NIP računalništvo – Umetna inteligenca in roboti
Primer dobre rabe dela pri računalništvu.
Geografija – Avstralija – Oceanija – Polarna območja (Pisno preverjanje znanja)
Primer dobre rabe dela pri geografiji.
Informatika – Predstavitve projektnih nalog
Primer dobre rabe dela pri informatiki.
Psihologija – Obrambni mehanizmi
Primer dobre rabe dela pri psihologiji.
Matematika – Eksponentna funkcija
Primer dobre rabe dela pri matematiki.
Kemija – Lastnosti izbranih elementov in spojin
Primer dobre rabe dela pri kemiji.
Slovenščina – Po Prešernovih stopinjah: izvedba kulturnega dne na daljavo
Primer dobre rabe dela pri slovenščini.
Matematika – Matematični problemi
Primer dobre rabe dela pri matematiki.
Angleščina – Project task (Govorni nastopi)
Primer dobre rabe dela pri angleščini.
Tehnika in tehnologija – Kovine
Primer dobre rabe dela pri tehniki in tehnologiji.
Kemija – Snovi so iz delcev
Primer dobre rabe dela pri kemiji.
Angleščina – Govorni nastop, Famous person/My Idol
Primer dobre rabe dela pri angleščini.
Tehnika in tehnologija – Zaporedna vezava, eksperimentalno delo
Primer dobre rabe dela pri tehniki in tehnologiji.
Naravoslovje in tehnika – Načrtovanje in izdelava izdelka
Primer dobre rabe dela pri naravoslovju in tehniki.
Slovenščina – Dragotin Kette: Na otčevem grobu
Primer dobre rabe dela pri slovenščini.
Likovna in glasbena umetnost (medpredmetno povezovanje) – Spoznavanje obdobij v likovni in glasbeni umetnosti
Primer dobre rabe dela pri likovni in glasbeni umetnosti.
Športna vzgoja – Atletika
Primer dobre rabe dela pri športni vzgoji.
Nemščina – Tagesablauf
Primer dobre rabe dela pri nemščini in likovni umetnosti.
Nemščina – Poezija
Primer dobre rabe dela pri nemščini.
Slovenščina – Socialne zvrsti
Primer dobre rabe dela pri slovenščini.
Nemščina – Govorne predstavitve z ustnim zagovorom teme
Primer dobre rabe dela pri nemščini.
Angleščina – Okolje (korona virus v povezavi s širšo okoljevarstveno problematiko)
Primer dobre rabe dela pri angleščini.
Laboratorijske vaje – Volumetrične analize
Primer dobre rabe dela pri laboratorijskih vajah.
Angleščina – Ustno ocenjevanje: simulacija ustnega dela mature
Primer dobre rabe dela pri angleščini.
Strokovni predmet – Načrtovanje posameznih vrst stroškov
Primer dobre rabe dela pri strokovnem predmetu.
Likovna umetnost – Virtualni obisk Narodne galerije s poustvaritvijo izbranega dela
Primer dobre rabe dela pri likovni umetnosti.
Slovenščina – Utrjevanje književnih obdobij (razsvetljenstvo, romantika, realizem)
Primer dobre rabe dela pri slovenščini.
Biologija – Prebavila (Zdrava prehrana)
Primer dobre rabe dela pri biologiji.
Šport – Spremljanje in analiza tekem s pomočjo aplikacije LevelUp
Primer dobre rabe dela pri športu.
Družba, 4. razred – Raziskujem preteklost: časovni trak
Primer dobre rabe dela pri družbi.
Glasbena umetnost – Predstavitev romantičnih skladateljev
Primer dobre rabe dela pri glasbeni umetnosti.
Šport – Spremljanje napredka pri vzdržljivostnem teku s pomočjo pametne ure z merilnikom srčnega utripa in aplikacije Strava
Primer dobre rabe dela pri športu.
Geografija – Geografija sveta
Primer dobre rabe dela pri geografiji.
Biologija in geografija – Vodovje: biotop in biocenoza
Primer dobre rabe dela pri biologiji in geografiji.
Športna vzgoja – Spremljava in načrtovanje športnih aktivnosti
Primer dobre rabe dela pri športni vzgoji.
Tehnika in tehnologija – Prometna varnost v 7.r
Primer dobre rabe dela pri tehniki in tehnologiji.
Nemščina – Uporaba znanja pridobljenega v 2. letniku
Primer dobre rabe dela pri nemščini.
Gledališki klub – Lutke
Primer dobre rabe dela pri gledališkem klubu (izbirni predmet).
Predšolska vzgoja – Projektno ustvarjanje 3: Podjetnost v vrtcu
Primer dobre rabe dela na Predšolski vzgoji.
Nemščina – Več vrst inteligentnosti: po H. Gardnerju (Du hast nicht nur eine Intelligenz!)
Primer dobre rabe dela pri nemščini.
Likovna umetnost – Sodobna umetnost: Doba vizualnih medijev (izdelava videa)
Primer dobre rabe dela pri likovni umetnosti.
Angleščina – Vreme
Primer dobre rabe dela pri angleščini.
Slovenščina – Stavčni členi: povedek
Primer dobre rabe dela pri slovenščini.
Fizika – Grafi pri enakomernem in enakomerno pospešenem gibanju
Primer dobre rabe dela pri fiziki.
Zgodovina – Kako se je rimski imperij širil po Sredozemlju?
Primer dobre rabe dela pri zgodovini.
Teambuilding animacija
Primer dobre rabe dela.
Kemija – Priprava raztopin (laboratorijska vaja)
Primer dobre rabe dela pri kemiji.
Matematika – Uvod v preslikave
Primer dobre rabe dela pri matematiki.
Informatika/geografija – predstavitve
Primer dobre rabe dela pri informatiki in geografiji.
Zgodovina – Rimljani na Slovenskem
Primer dobre rabe dela pri zgodovini.
Geografija – Orientacija s pomočjo pametnega telefona
Primer dobre rabe dela pri geografiji.
Španščina – Opis značaja oseb
Primer dobre rabe dela pri španščini.
Likovna umetnost – Izdelek iz odpadnega materiala
Primer dobre rabe dela pri likovni umetnosti.
Glasbena umetnost – srednjeveško večglasje
Primer dobre rabe dela pri glasbeni umetnosti.
Vrste stroškov
Primer dobre rabe dela pri strokovnem predmetu.
Priprava turističnega potovanja
Primer dobre rabe dela pri geografiji.
Informatika – Slikovna predstavitev informacij
Primer dobre rabe dela pri informatiki.
Angleščina – Prihodnost (The Future)
Primer dobre rabe dela pri angleščini.
Slovenščina – Literarni prispevki
Primer dobre rabe dela pri slovenščini.
Matematika – Skrivnosti Pascalovega trikotnika
Primer dobre rabe dela pri matematiki.
Seznanitev dijakov z nekaterimi matematičnimi programi
Primer dobre rabe dela na daljavo s (matematičnimi) programi.
Sociologija – Neverbalna komunikacija
Primer dobre rabe dela pri sociologiji.
Zgodovina – Prazgodovinska kulturna dediščina
Primer dobre rabe dela na daljavo pri zgodovini.
Pisno ocenjevanje na daljavo
Primer dobre rabe ocenjevanja na daljavo pri matematiki.
Zgodovina turizma 2. letnik
Primer dobre rabe pri zgodovini turizma.
Fizika – Grafični prikaz nihanja, odmik
Primer obetavne rabe pri fiziki v SŠ
Matematika – potenčna funkcija
Primer obetavne rabe pri matematiki v SŠ
Biologija – preverjanje znanja
Primer obetavne rabe pri biologiji v SŠ
Sociologija; Smrtna kazen – za/proti
Primer obetavne rabe pri sociologiji v SŠ
Likovna umetnost
Primer obetavne rabe pri likovni umetnosti v OŠ
Geografija – zavarovana območja Slovenije
Primer obetavne rabe pri geografiji v SŠ
Povratna informacija in ocenjevanje znanja (uvod)
Predstavljamo vam uvodni del izobraževanja na daljavo z naslovom “Povratna informacija – Office365 in Teams v luči preverjanje in ocenjevanja znanja”. Celotno izobraževanje pa je dostopno na tej spletni povezavi. https://www.youtube.com/watch?v=OF1C3jhKLYs
Povratna informacija – Office365 in Teams v luči preverjanje in ocenjevanja znanja
V tokratnem videokonferenčnem izobraževanju smo vam v uvodnem delu podali nekaj osnovnih teoretičnih izhodišč podajanja povratne informacije in s tem povezanim preverjanjem in ocenjevanjem znanja, v nadaljevanju pa so prikazane konkretne možnosti uporabe v sklopu paketa Office 365. https://www.youtube.com/watch?v=UHxcuy0gXao
Cisco Webex
https://www.youtube.com/watch?v=-V-lmpvZ1qs
MS Teams uradna predstavitev
https://www.youtube.com/watch?v=nKU-FMzZFF0
Kako pripravimo in uporabimo poljubno lestvico za povratno informacijo?
https://www.youtube.com/watch?v=m9SUOG5PbLQ
Kako vemo, kdo je v določenem trenutku v spletni učilnici?
https://www.youtube.com/watch?v=1SQKrcgFmyc
Kako prenašamo gradiva in aktivnosti med spletnimi učilnicami
https://www.youtube.com/watch?v=bA_pg2HbKCg
Videokonferenčno srečanje z gosti
https://www.youtube.com/watch?v=56DN1V18icA
Videokonferenčni sistem Zoom
Spletna povezava do video predstavitve
Videovodič MS Teams
https://www.youtube.com/watch?v=wScKlaGhgTA
Kako ustvarimo vprašanja s slikovnimi ozadji?
https://www.youtube.com/watch?v=6DRgZVvaexU
Kako ustvarim vprašanje za dopolnjevanje (ugnezdeno)?
https://www.youtube.com/watch?v=–krfqvx7Tc
Kako ustvarim vprašanje “Številčni odgovor”?
https://www.youtube.com/watch?v=rK3rdaGxXOc
Kako ustvarim vprašanje “Pravilno_napačno”?
https://www.youtube.com/watch?v=ZttL8xJwPOQ
Kako ustvarim vprašanje povleci in spusti v besedilo?
https://www.youtube.com/watch?v=A3qBRcNKm3A
Kako ustvarim vprašanje za povezovanje?
https://www.youtube.com/watch?v=NvyV2odd86E
Kako ustvarim vprašanje “Kratki odgovor”?
https://www.youtube.com/watch?v=m5UamrX7EuE
Kako ustvarim vprašanje “Izračunano”?
https://www.youtube.com/watch?v=bfOYRv9MrSI
Kako ustvarim vprašanje Izberi manjkajoče besede?
https://www.youtube.com/watch?v=RZYBIcxpbEs
Kako ustvarim vprašanje esejskega tipa?
https://www.youtube.com/watch?v=lbZ98BlGpSI
Kako ustvarim vprašanje izbirnega tipa?
https://www.youtube.com/watch?v=STkLIU-lWtU
Kje najdem banko vprašanj in jih razvrstim v različne kategorije
https://www.youtube.com/watch?v=CC7s_hbWdnM
Kako ustvarim kviz v Moodlu
https://www.youtube.com/watch?v=M5vya1Qi2yA
Napredne oblike vrednotenja in povratne informacije v Moodlu: Rubrike
Rubrike nam omogočajo dajanje povratnih informacij v obliki tabele, kjer za vsak kriterij pripravimo opisnike na različnih stopnjah doseganja. Učenci lahko tabelo vidijo pred oddajo izdelka, natačno povratno informacijo pa prejmejo po e-poštni. Dajanje povratnih inofrmacij s pomočjo rubrik pomembno skrajša čas, ki ga potrebujemo za vrednotenje izdelkov učencev. https://www.youtube.com/watch?v=1bLHpPP5cBk
Napredne oblike vrednotenja in povratne informacije v Moodlu: Navodila za vrednotenje
Napredno dajanje povratnih informacij od učitelja zahteva nekoliko več priprave, vendar je povratna informacija zato kvalitetnejša, še posebej če opisnike sestavimo skupaj z učenci. Slednje nam močno olajša dajanje povratnih informacij v smislu formativnega spremljanja, saj učenci vnaprej vidijo zastavljene kriterije in natačno vedo, do katere stopnje jih dosegajo. …
Enostavno ocenjevanje naloge v Moodlu
Izdelkom, ki jih učenci oddajo v Nalogo, učitelji damo povratno informacijo in (ali) jih ocenjujemo. Prikazane so nastavitve Naloge, ki omogočajo enostavno ocenjevanja in primer le-tega. https://www.youtube.com/watch?v=V1hjxZyNZPQ
Ustvarimo Nalogo v Moodlu
Naloga je verjetno najpogostejša aktivnost, ki jo učitelji sestavimo v spletni učilnici Moodle. V posnetku se naučimo ustvariti Nalogo, odložišče, kamor učenci oddajo svoje raznovrstne izdelke. Predstavljene so osnovne nastavitve in možnosti, ki nam jih Naloga ponuja. https://www.youtube.com/watch?v=W6sLnk4GMmo
Ustvarimo podatkovno zbirko v Moodle-u
Podatkovna zbirka omogoča, da oddane izdelke vidi ne le učitelj, ampak vse izdelke vidijo tudi učenci, ki lahko drug drugemu zapišejo povratno informacijo ali se učijo drug od drugega. V posnetku je prikazujemo, kako ustvarimo podatkovno zbirko in polja, ki jih lahko uporabimo tudi kot filtre. https://www.youtube.com/watch?v=c4W9JDmWpX4
Kriteriji, povratne informacije, razlika med Nalogo in Podatkovno zbirko
Prvi korak vsakega učitelja pri ustvarjanju spletne učilnice je vstavljanje virov, če pa želimo, da je učilnica res prostor, kjer se srečujejo ne le vsebine ampak tudi učitelji in učenci, so bistvo učilnice aktivnosti, ki jih v učilnici ustvarjamo učitelji za učence. Odvisno od ciljev, ki jih učitelj želi doseči,…
Skrivnosti Outlooka in uporaba obrazcev (Forms) v Office 365
Skrivnosti Outlooka in uporaba obrazcev (Forms) Office 365 v formativnem spremljanju Tokrat nekaj lažjega, a zelo uporabnega: Outlook, ki ga večinoma že uporabljamo, a Tomaž nam bo razkril še nekaj skrivnosti uporabe filtrov, koledarja, upravljanja stikov in skupin v poštnem predalu, ter nam predal nekaj idej, kako z učinkovito organizacijo…
Teams in Delve v Office 365
Tomaž Pavlakovič nam v sklopu paketa Office 365 predstavlja Microsoft Teams. Lahko rečemo, da je to središče za skupinsko delo. Spoznali bomo kako ustvariti skupino (ekipo) in se naučili kako z njo upravljamo. Prav tako se bomo seznanili z učinkovito komunikacijo znotraj skupine, kako za učence pripraviti učno gradivo in prostor za sodelovanje…
Uvod v Office 365
Na uvodnem srečanju smo naredili prve korake v Office 365. Cilji videokonferečnega usposabljanja so : Spoznati razliko med Office 365 in Google Apps. Naučiti se uporabljati nadzorno ploščo v Office 365. Naučiti se uporabljati digitalno shrambo OneDrive. Naučiti se porabljati spletne aplikacije Word, Excel in PowerPoint. Spoznati nekaj primerov didaktične…
Primer obetavne rabe pri zgodovini v SŠ
Primer obetavne rabe pri zgodovini v SŠ
Primer obetavne rabe pri predmetu Informatika s tehniškim komuniciranjem v SŠ
Primer obetavne rabe pri predmetu Informatika s tehniškim komuniciranjem v SŠ.
Primer obetavne rabe pri predmetu vzdrževanje inf. strojne opreme v SŠ
Primer obetavne rabe pri predmetu vzdrževanje inf. strojne opreme v SŠ
Primer obetavne rabe pri pouku matematike v SŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku matematike v SŠ.
Primer obetavne rabe pri pouku biologije v SŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku biologije v SŠ.
Primer obetavne rabe pri pouku zgodovine v SŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku zgodovine v SŠ.
Primer obetavne rabe pri pouku slovenščine v SŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku slovenščine v SŠ.
Primer obetavne rabe pri pouku zgodovine v SŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku zgodovine v SŠ.
Primer obetavne rabe pri športni vzgoji v SŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku športne vzgoje v SŠ.
Primer obetavne rabe pri pouku angleščine v SŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku angleščine v SŠ.
Primer obetavne rabe pri pouku mehatronike v SŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku mehatronike v SŠ.
Primer obetavne rabe pri pouku informatike v SŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku informatike v SŠ.
Primer obetavne rabe pri pouku geografije v OŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku geografije v OŠ.
Primer obetavne rabe pri pouku geografije v OŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku geografije v OŠ.
Primer obetavne rabe pri pouku spoznavanje okolja v OŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku “spoznavanje okolja” v OŠ.
Primer obetavne rabe pri pouku zgodovine v OŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku zgodovine v OŠ.
Primer obetavne rabe pri pouku družbe v OŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku družbe v OŠ.
Primer obetavne rabe pri naravoslovju v OŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku naravoslovja v OŠ.
Primer obetavne rabe pri pouku Angleščine v OŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku angleščine v OŠ.
Primer obetavne rabe pri naravoslovju v OŠ
Zapis primera obetavne rabe pri pouku naravoslovja v OŠ.
Primer obetavne rabe pri geografiji v OŠ
Primer obetavne rabe pri pouku geografije v OŠ.
Primer obetavne rabe pri pouku nemščine v OŠ
Primer dobre rabe pri pouku nemščine v OŠ.
Primer obetavne rabe pri pouku likovne umetnosti v OŠ
Primer obetavne rabe – likovna umetnost
Primer obetavne rabe pri pouku angleščine v SŠ
Primer dobre rabe pri pouku angleščine.
Primer obetavne rabe pri pouku angleščine v OŠ
Primer dobre rabe orodja Stories pri pouku angleščine v osnovni šoli.
Verodostojnost podatkov na spletu
Pogosto poslušamo o informacijski pismenosti in pogosteje le-to pripisujemo pot privzeto in včasih celo “prirojeno” lastnost milenijcem. Prav se je spomniti, da je informacijska pismenost veščina, ki se je je treba priučiti. V delavnici bomo izpostavili predvsem sestavino informacijske pismenosti, ki jo najpogosteje pozabimo. To je določanje stopnje verodostojnosti podatka.…
Kako nas lahko prepričanja ovirajo pri spodbujanju kakovostnega učenja z uporabo IKT
Za učenje, ki dejansko vodi v spreminjanje lastne prakse, ne zadostuje zgolj urjenje spretnosti (npr. učenje uporabe IKT orodij), ampak je pomembno ozaveščati in spreminjati tudi globlje ravni našega delovanja, npr. osebna prepričanja o delu učitelja in kakovostnem poučevanju. Na delavnici bomo izhajajoč iz čebulnega modela jedrne refleksije skozi različne…
Sodelovanje z uporabo orodja Nearpod
Sodelovanje z uporabo sodobnih tehnologij je ena izmed temeljnih kompetenc za državljane. Nearpod okolje je v osnovi namenjeno sodobni interaktivni predstavitvi vsebin, vendar z vmesnimi raznolikimi nalogami omogoča aktivno vključevanje učencev. Ali že znamo s tem okoljem zasnovati učno uro tako, da kot učitelji krepimo kompetenco opolnomočenja učencev, učenci pa…
Uporaba interaktivnih učbenikov pri pouku
Udeleženci bodo spoznali strukturo učbenikov in različne možnosti uporabe v razredu na podlagi primerov, ki jih bomo izvedli v obliki aktivnosti. Udeleženci bodo spoznali primere uporabe interaktivnih učbenikov (npr. matematika), ki so prosto dostopni na spletu (http://www.iucbeniki.si/).
Formativno spremljanje z uporabo orodja Socrative
Spoznali boste kako elemente formativnega spremljanja znanja povezalt z možnostmi, ki jih ponuja aplikacija Socrative, s poudarkom na smiselni rabi digitalne tehnologije pri pouku.
Proces načrtovanja pouka s pedagoškim kolesom
Smiselno vključevanje digitalne tehnologije v pouk zahteva skrbno načrtovanje ciljev, namenov učenja, aktivnosti učencev, spremljanja učencev in podobno. Na delavnici bomo vodeno načrtovali takšen pouk s pomočjo Pedagoškega kolesa in okvirja DigCompEdu. Razmišljali in načrtovali bomo tudi digitalne kompetence, ki jih bodo razvijali učenci.
Orodja Kahoot, Qiuzlet, FilmoraGO kot pomoč pri elementih formativnega spremljanja
Spoznali in uporabili bomo orodja kot pomoč pri elementih formativnega spremljanja – kot pomoč pri postavljanju kriterijev, preverjanju in povratni informaciji. Izdelali bomo kratek video posnetek z uporabo orodja FilmoraGO. Dijaki lahko orodje uporabijo kot del naloge, ki jo oddajo za oceno ali preverjanje. Delavnica bo praktična – s pomočjo…
Interaktivni video
Ko mladi iščejo informacijo, je običajno prvi vir video posnetek – pri katerem pa pogosto pogledajo le začetek ali posamezne izseke. Učitelji lahko izbrane video posnetke opremimo z nalogami in vprašanji, ter tako povečamo zbranost učencev ter hkrati tudi spremljamo njihov napredek. V delavnici boste pripravili svoj interaktivni posnetek v…
Sodelovanje in deljenje v OneNote (digitalni zvezek)
OneNote je digitalni zvezek, ki samodejno shranjuje in sinhronizira vaše zapiske, medtem ko delate. Zapiski so samodejno shranjeni in sinhronizirani v oblaku, tako da imamo v vseh svojih napravah vedno najnovejše zapiske. Omogoča mesto za ustvarjanje učnih ur, skupnega mesta za sodelovalno delo z učenci in mesto za ustvarjanje učenčevih…
Naloge in napredno vrednotenje oddanih izdelkov v Moodlu
Kljub prednostim osebnih stikov nam v šoli uporaba IKT lahko omogoča kakovostnejšo, predvsem pa trajnejšo in hitrejšo povratno informacijo, ki učencu ob vključevanju elementov FS ponuja priložnost za izboljšanje svojih dosežkov. V delavnici se boste naučili, kako v MOODLu pripraviti rubrike za vrednotenje. Aktivnost tehnično ni zahtevna in zahtevna le…
Učenje na prostem z elementi igrifikacije
Delavnica je namenjena predstavitvi mobilne aplikacije za učenje na prostem v slovenščini CŠOD Misija. Ogledali si bomo možnosti njene uporabe ter možnosti izdelave vsebin v aplikaciji s strani strokovnih delavcev ali skupin učencev/dijakov pod mentorstvom strokovnih delavcev. Ključni poudarki: učenje v resničnem svetu, motivacijski pristop igrifikacije, uporaba mobilne IKT, učenje…
Globalno učenje za trajnostni razvoj s podporo IKT
Na delavnici bomo primerjali klasične s sodobni pristopi globalnega učenja, ki vključujejo uporabo IKT. Spoznali, uporabili in se lahko naučili izdelovati kviz v Kahootu ali Moodlu, Padlet in izdelali miselni vzorec z aplikacijo Coggle. Iskali bomo prednosti in slabosti obeh načinov globalnega poučevanja in učenja za trajnostni razvoj.
50
PROFESSIONAL INSTRUCTORS
87
NEW COURSES EVERY YEAR
25
LIVE SESSIONS EVERY MONTH
277
REGISTERED STUDENTS
Our Skilled Instructors
Bernarda Brus
Vodja finančne administarcije projekta
Vodja finančne administarcije projekta
ddr. Boris Aberšek
Vodja razvojne skupine za nadgradnjo pedagoške strategije
mag. Radovan Krajnc
Vodja razvojne skupine za strokovne (e)-skupnosti
dr. Tina Rutar Leban
Vodja razvojne skupine za evalvacijo
Bogomir Marčinkovič
Vodja razvojne skupine za tehnično področje
Latest Posts
Informacijska pismenost
9. oktobra, 2019
V sklopu projekta smo izvedli videokonferenčno usposabljanje z naslovom Informacijska pismenost. Naš sodelavec…
Dogodki v sklopu projekta
27. februarja, 2019
Our Campus Gallery
Bmply dummy text of the printing and typesetting indust Lorem Ipsum has been theitry's snce simply dummy text of the printing.Phasellus enim libero, blandit vel sapien vita their. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscino eiusmod tempor incididply dummy text of the printing.