Pripravljena izobraževanja/delavnice

Free

MS Teams uradna predstavitev

https://www.youtube.com/watch?v=nKU-FMzZFF0
0
Free
Free

Kako vemo, kdo je v določenem trenutku v spletni učilnici?

https://www.youtube.com/watch?v=1SQKrcgFmyc
0
Free

Kako prenašamo gradiva in aktivnosti med spletnimi učilnicami

https://www.youtube.com/watch?v=bA_pg2HbKCg
0
Free

Videokonferenčno srečanje z gosti

https://www.youtube.com/watch?v=56DN1V18icA
0
Free

Videokonferenčni sistem Zoom

Spletna povezava do video predstavitve
0
Free

Videovodič MS Teams

https://www.youtube.com/watch?v=wScKlaGhgTA
0
Free

Kako ustvarimo vprašanja s slikovnimi ozadji?

https://www.youtube.com/watch?v=6DRgZVvaexU
0
zarnica
Free

Kako ustvarim vprašanje za dopolnjevanje (ugnezdeno)?

https://www.youtube.com/watch?v=–krfqvx7Tc
0
Free

Kako ustvarim vprašanje “Številčni odgovor”?

https://www.youtube.com/watch?v=rK3rdaGxXOc
0
Free

Kako ustvarim vprašanje “Pravilno_napačno”?

https://www.youtube.com/watch?v=ZttL8xJwPOQ
0
Free

Kako ustvarim vprašanje povleci in spusti v besedilo?

https://www.youtube.com/watch?v=A3qBRcNKm3A
0
Free

Kako ustvarim vprašanje za povezovanje?

https://www.youtube.com/watch?v=NvyV2odd86E
0
Free

Kako ustvarim vprašanje “Kratki odgovor”?

https://www.youtube.com/watch?v=m5UamrX7EuE
0
Free

Kako ustvarim vprašanje “Izračunano”?

https://www.youtube.com/watch?v=bfOYRv9MrSI
0
Free

Kako ustvarim vprašanje Izberi manjkajoče besede?

https://www.youtube.com/watch?v=RZYBIcxpbEs
0
Free

Kako ustvarim vprašanje esejskega tipa?

https://www.youtube.com/watch?v=lbZ98BlGpSI
0
Free

Kako ustvarim vprašanje izbirnega tipa?

https://www.youtube.com/watch?v=STkLIU-lWtU
0
Free
0
Free

Kako ustvarim kviz v Moodlu

https://www.youtube.com/watch?v=M5vya1Qi2yA
0
Free

Napredne oblike vrednotenja in povratne informacije v Moodlu: Rubrike

Rubrike nam omogočajo dajanje povratnih informacij v obliki tabele, kjer za vsak kriterij pripravimo opisnike na različnih stopnjah doseganja. Učenci lahko tabelo vidijo pred oddajo izdelka, natačno povratno informacijo pa prejmejo po e-poštni. Dajanje povratnih inofrmacij s pomočjo rubrik pomembno skrajša čas, ki ga potrebujemo za vrednotenje izdelkov učencev. https://www.youtube.com/watch?v=1bLHpPP5cBk
51
Free

Napredne oblike vrednotenja in povratne informacije v Moodlu: Navodila za vrednotenje

Napredno dajanje povratnih informacij od učitelja zahteva nekoliko več priprave, vendar je povratna informacija zato kvalitetnejša, še posebej če opisnike sestavimo skupaj z učenci. Slednje nam močno olajša dajanje povratnih informacij v smislu formativnega spremljanja, saj učenci vnaprej vidijo zastavljene kriterije in natačno vedo, do katere stopnje jih dosegajo.  …
68
Free

Enostavno ocenjevanje naloge v Moodlu

Izdelkom, ki jih učenci oddajo v Nalogo, učitelji damo povratno informacijo in (ali) jih ocenjujemo.  Prikazane so nastavitve Naloge, ki omogočajo enostavno ocenjevanja in primer le-tega. https://www.youtube.com/watch?v=V1hjxZyNZPQ
44
Free

Ustvarimo Nalogo v Moodlu

Naloga je verjetno najpogostejša aktivnost, ki jo učitelji sestavimo v spletni učilnici Moodle. V posnetku se naučimo ustvariti Nalogo, odložišče, kamor učenci oddajo svoje raznovrstne  izdelke. Predstavljene so osnovne nastavitve in možnosti, ki nam jih Naloga ponuja. https://www.youtube.com/watch?v=W6sLnk4GMmo
65
Free

Ustvarimo podatkovno zbirko v Moodle-u

Podatkovna zbirka omogoča, da oddane izdelke vidi ne le učitelj, ampak vse izdelke vidijo tudi učenci, ki lahko drug drugemu zapišejo povratno informacijo ali se učijo drug od drugega. V posnetku je prikazujemo, kako ustvarimo podatkovno zbirko in polja, ki jih lahko uporabimo tudi kot filtre.   https://www.youtube.com/watch?v=c4W9JDmWpX4
83
Free

Kriteriji, povratne informacije, razlika med Nalogo in Podatkovno zbirko

Prvi korak vsakega učitelja pri ustvarjanju spletne učilnice je vstavljanje virov, če pa želimo, da je učilnica res prostor, kjer se srečujejo ne le vsebine ampak tudi učitelji in učenci, so bistvo učilnice aktivnosti, ki jih v učilnici ustvarjamo učitelji za učence. Odvisno od ciljev, ki jih učitelj želi doseči,…
0
Free

Skrivnosti Outlooka in uporaba obrazcev (Forms) v Office 365

Skrivnosti Outlooka in uporaba obrazcev (Forms) Office 365 v formativnem spremljanju Tokrat nekaj lažjega, a zelo uporabnega: Outlook, ki ga večinoma že uporabljamo, a Tomaž nam bo razkril še nekaj skrivnosti uporabe filtrov, koledarja, upravljanja stikov in skupin v poštnem predalu, ter nam predal nekaj idej, kako z učinkovito organizacijo…
82
Free

Teams in Delve v Office 365

Tomaž Pavlakovič  nam v  sklopu paketa Office 365 predstavlja Microsoft Teams. Lahko rečemo, da je to središče za skupinsko delo. Spoznali bomo kako ustvariti skupino (ekipo) in se naučili kako z njo upravljamo. Prav tako se bomo seznanili z učinkovito komunikacijo znotraj skupine, kako za učence pripraviti učno gradivo in prostor za sodelovanje…
0
Free

Uvod v Office 365

Na uvodnem srečanju smo naredili prve korake v Office 365. Cilji videokonferečnega usposabljanja so : Spoznati razliko med Office 365 in Google Apps. Naučiti se uporabljati nadzorno ploščo v Office 365. Naučiti se uporabljati digitalno shrambo OneDrive. Naučiti se porabljati spletne aplikacije Word, Excel in PowerPoint. Spoznati nekaj primerov didaktične…
0
Free

Primer obetavne rabe pri zgodovini v SŠ

Primer obetavne rabe pri zgodovini v SŠ
17
Free

Primer obetavne rabe pri predmetu Informatika s tehniškim komuniciranjem v SŠ

Primer obetavne rabe pri predmetu Informatika s tehniškim komuniciranjem v SŠ.
17
Free

Primer obetavne rabe pri predmetu vzdrževanje inf. strojne opreme v SŠ

Primer obetavne rabe pri predmetu vzdrževanje inf. strojne opreme v SŠ
9
Free

Primer obetavne rabe pri pouku matematike v SŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku matematike v SŠ.
19
Free

Primer obetavne rabe pri pouku biologije v SŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku biologije v SŠ.
19
Free

Primer obetavne rabe pri pouku zgodovine v SŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku zgodovine v SŠ.
19
Free

Primer obetavne rabe pri pouku slovenščine v SŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku slovenščine v SŠ.
28
Free

Primer obetavne rabe pri pouku zgodovine v SŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku zgodovine v SŠ.
28
Free

Primer obetavne rabe pri športni vzgoji v SŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku športne vzgoje v SŠ.
16
Free

Primer obetavne rabe pri pouku angleščine v SŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku angleščine v SŠ.
12
Free

Primer obetavne rabe pri pouku mehatronike v SŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku mehatronike v SŠ.
18
Free

Primer obetavne rabe pri pouku informatike v SŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku informatike v SŠ.
22
Free

Primer obetavne rabe pri pouku geografije v OŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku geografije v OŠ.
43
Free

Primer obetavne rabe pri pouku geografije v OŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku geografije v OŠ.
63
Free

Primer obetavne rabe pri pouku spoznavanje okolja v OŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku “spoznavanje okolja” v OŠ.
28
zgodovina
Free

Primer obetavne rabe pri pouku zgodovine v OŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku zgodovine v OŠ.
35
Free

Primer obetavne rabe pri pouku družbe v OŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku družbe v OŠ.
34
Free

Primer obetavne rabe pri naravoslovju v OŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku naravoslovja v OŠ.
34
Free

Primer obetavne rabe pri pouku Angleščine v OŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku angleščine v OŠ.
23
Free

Primer obetavne rabe pri naravoslovju v OŠ

Zapis primera obetavne rabe pri pouku naravoslovja v OŠ.
67
Free

Primer obetavne rabe pri geografiji v OŠ

Primer obetavne rabe pri pouku geografije v OŠ.
62
Free

Primer obetavne rabe pri pouku nemščine v OŠ

Primer dobre rabe pri pouku nemščine v OŠ.
34
Free

Primer obetavne rabe pri pouku likovne umetnosti v OŠ

Primer obetavne rabe – likovna umetnost
65
Free

Primer obetavne rabe pri pouku angleščine v SŠ

Primer dobre rabe pri pouku angleščine.
33
Free

Primer obetavne rabe pri pouku angleščine v OŠ

Primer dobre rabe orodja Stories pri pouku angleščine v osnovni šoli.
72
Free

Verodostojnost podatkov na spletu

Pogosto poslušamo o informacijski pismenosti in pogosteje le-to pripisujemo pot privzeto in včasih celo “prirojeno” lastnost milenijcem. Prav se je spomniti, da je informacijska pismenost veščina, ki se je je treba priučiti. V delavnici bomo izpostavili predvsem sestavino informacijske pismenosti, ki jo najpogosteje pozabimo. To je določanje stopnje verodostojnosti podatka.…
1
Free

Kako nas lahko prepričanja ovirajo pri spodbujanju kakovostnega učenja z uporabo IKT

Za učenje, ki dejansko vodi v spreminjanje lastne prakse, ne zadostuje zgolj urjenje spretnosti (npr. učenje uporabe IKT orodij), ampak je pomembno ozaveščati in spreminjati tudi globlje ravni našega delovanja, npr. osebna prepričanja o delu učitelja in kakovostnem poučevanju. Na delavnici bomo izhajajoč iz čebulnega modela jedrne refleksije skozi različne…
0
Free

Sodelovanje z uporabo orodja Nearpod

Sodelovanje z uporabo sodobnih tehnologij je ena izmed temeljnih kompetenc za državljane. Nearpod okolje je v osnovi namenjeno sodobni interaktivni predstavitvi vsebin, vendar z vmesnimi raznolikimi nalogami omogoča aktivno vključevanje učencev. Ali že znamo s tem okoljem zasnovati učno uro tako, da kot učitelji krepimo kompetenco opolnomočenja učencev, učenci pa…
0
Free

Uporaba interaktivnih učbenikov pri pouku

Udeleženci bodo spoznali strukturo učbenikov in različne možnosti uporabe v razredu na podlagi primerov, ki jih bomo izvedli v obliki aktivnosti. Udeleženci bodo spoznali primere uporabe interaktivnih učbenikov (npr. matematika), ki so prosto dostopni na spletu (http://www.iucbeniki.si/).
0
Free

Formativno spremljanje z uporabo orodja Socrative

Spoznali boste kako elemente formativnega spremljanja znanja povezalt z možnostmi, ki jih ponuja aplikacija Socrative, s poudarkom na smiselni rabi digitalne tehnologije pri pouku.
0
Free

Proces načrtovanja pouka s pedagoškim kolesom

Smiselno vključevanje digitalne tehnologije v pouk zahteva skrbno načrtovanje ciljev, namenov učenja, aktivnosti učencev, spremljanja učencev in podobno. Na delavnici bomo vodeno načrtovali takšen pouk s pomočjo Pedagoškega kolesa in okvirja DigCompEdu. Razmišljali in načrtovali bomo tudi digitalne kompetence, ki jih bodo razvijali učenci.
0
Free

Orodja Kahoot, Qiuzlet, FilmoraGO kot pomoč pri elementih formativnega spremljanja

Spoznali in uporabili bomo orodja kot pomoč pri elementih formativnega spremljanja – kot pomoč pri postavljanju kriterijev, preverjanju in povratni informaciji. Izdelali bomo kratek video posnetek  z uporabo orodja FilmoraGO. Dijaki lahko orodje uporabijo kot del naloge, ki jo oddajo za oceno ali preverjanje. Delavnica bo praktična – s pomočjo…
0
Free

Interaktivni video

Ko mladi iščejo informacijo, je običajno prvi vir video posnetek – pri katerem pa pogosto pogledajo le začetek ali posamezne izseke. Učitelji lahko izbrane video posnetke opremimo z nalogami in vprašanji, ter tako povečamo zbranost učencev ter hkrati tudi spremljamo njihov napredek. V delavnici boste pripravili svoj interaktivni posnetek v…
0
Free

Sodelovanje in deljenje v OneNote (digitalni zvezek)

OneNote je digitalni zvezek, ki samodejno shranjuje in sinhronizira vaše zapiske, medtem ko delate. Zapiski so samodejno shranjeni in sinhronizirani v oblaku, tako da imamo v vseh svojih napravah vedno najnovejše zapiske. Omogoča mesto za ustvarjanje učnih ur, skupnega mesta za sodelovalno delo z učenci in mesto za ustvarjanje učenčevih…
0
Free

Naloge in napredno vrednotenje oddanih izdelkov v Moodlu

Kljub prednostim osebnih stikov nam v šoli uporaba IKT lahko omogoča kakovostnejšo, predvsem pa trajnejšo in hitrejšo povratno informacijo, ki učencu ob vključevanju elementov FS  ponuja priložnost za izboljšanje svojih dosežkov. V delavnici se boste naučili, kako  v MOODLu pripraviti rubrike za vrednotenje. Aktivnost tehnično ni zahtevna in zahtevna le…
0
Free

Učenje na prostem z elementi igrifikacije

Delavnica je namenjena predstavitvi mobilne aplikacije za učenje na prostem v slovenščini CŠOD Misija. Ogledali si bomo možnosti njene uporabe ter možnosti izdelave vsebin v aplikaciji s strani strokovnih delavcev ali skupin učencev/dijakov pod mentorstvom strokovnih delavcev. Ključni poudarki: učenje v resničnem svetu, motivacijski pristop igrifikacije, uporaba mobilne IKT, učenje…
0
Free

Globalno učenje za trajnostni razvoj s podporo IKT

Na delavnici bomo primerjali klasične s sodobni pristopi  globalnega učenja, ki vključujejo uporabo IKT. Spoznali, uporabili in se lahko naučili izdelovati kviz v Kahootu ali  Moodlu, Padlet in izdelali miselni vzorec z aplikacijo Coggle. Iskali bomo prednosti in slabosti obeh načinov globalnega poučevanja in učenja za trajnostni razvoj.
0

Preskoči na orodno vrstico